גלריית תמונות

הצטרפו לקבוצת פייסבוק שלנו
ותיהיו מעודכנים

חוויות מטיול בבית שאן וביקור בחוויה האתיופית

6 אפריל

"נסיעה לתל יזרעאל, ביקור בתל יזרעאל, ביקור בחוויה האתיופית, ארוחת ערב, סיור לילה משולב בחוויה אור-קולית בעתיקות בית שאן, חזרה לקריות הגעה משוערת 24:00". זו הייתה ההבטחה ליום טיול בסגנון אחר. במציאות היה יותר.

כמובן שאין טיול ללא הפתעות "מגבת לספורט וטיולים יבוש מהיר" לכל משתתף, בתוספת כרטיסי הזמנה להצגה "הדיבוק" בתיאטרון מוצקין, באדיבות מנכ"לית התיאטרון מוצקין הגברת דפנה צורי שמגיע לאת כל הכבוד הדרוש.

משם המשכנו לחוויה האתיופית. המרכז הוקם על ידי "חווה אלמו", להכיר מקרוב, מזוויות חדשות ופחות מוכרות, את התרבות המיוחדת והצבעונית המאפיינת את יהודי אתיופיה. ליהנות מהיכרות קרובה עם המסורת עתיקת היומין, דרך סיפורים מרתקים,השתתפנו בטקס הקפה המסורתי, טעמנו מהמאכלים אינג'ירה לחם אתיופי ועוד. "חווה אלמו", בוגרת מכון אדלר של משרד החינוך ומאמנת אישית בתחום כישורי חיים לנוער. "חווה" קיבלה את פנינו בלבוש ססגוני ואותנטי, חשפה בפנינו את סיפורה האישי והמרגש אודות עלייתה לישראל.תוך כדי הסיור חגגנו לחבר מאיר ונורית דורי יום נישואים בסגנון אתיופי שכלל לבוש אותנטי של חתן וכלה.

המשכנו לארוחת ערב במסעדה בבית שאן.

על בטן מלאה יצאנו למופע אור קולי בעתיקות בית שאן . המשכנו בסיור בגן הלאומי מאפשר מפגש עם תגליות כגון בית מרחץ מהתקופה הביזנטית, רחוב העמודים פלדיוס, רחוב סילוונוס וחלקיו השונים של התיאטרון הרומי, כולל הבמה, האורכסטרה, מושבי הקהל, ומנהרות הכניסה המרשימות.

קינחנו עם קרטיבים/ארטיקים וחזרנו הביתה מרוצים.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

דרך צרפת 101 קומה 2, חיפה
04-8146500
04-8510838